پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۸۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۸۸۲۳ مورد


چهارمين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با حضور نمایندگان شورايعالي سلامت و امنيت غذايي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در استانداري خراسان شمالي برگزار شد .

به گزارش پايگاه خبري وب دا، معاون سياسي و امنيتي استانداري خراسان شمالی در اين جلسه اظهار داشت : اقدامات بسيار خوبي در حوزه سلامت استان انجام شده است و تمام دستگاه هاي اجرايي متناسب با مسئوليت های خود در كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان ،هماهنگي ها و اقدامات لازم را به نحو مطلوب انجام می دهند .

دكتر ثميني با بيان اين كه راه اندازي ٢بيمارستان امام حسن(ع) و آيت الله هاشمي رفسنجاني از اتفاقات خوب استان در حوزه علوم پزشكي است ، افزود: تصمیمات بسيار خوبي در كارگروه سلامت و امنیت غذایی اتخاذ شده و تيم قوي در علوم پزشكي كارها رو به خوبي پیگیری می نمایند و پيش مي برند.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي نيز در اين جلسه به دستور كار جلسه اشاره كرد و گفت: مرور مصوبات جلسه قبل، طرح موضوع بسته سلامت كاركنان در استان، گزارش اپيدمي و طغيان هاي ناشي از آب و غذا و درخواست مجدد اعتبار سنوات قبل به منظور پيشگيري از بيماري سالك توسط معاونت بهداشتي جزو دستور كار اين جلسه است.

دكتر حق بين افزود: طرح مجدد موضوع درخواست تخصيص اعتبار استاني به دانشگاه براي توليد سند جامع سلامت استان و درخواست خريد دستگاه زباله سوز و ماشين حمل پسماندهاي عفوني از سوي كارگروه پسماند استان براي ارجاع به شوراي برنامه ريزي و.... از ديگر موارد مطرح شده در جلسه امروز كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان به شمار مي رود.

بر پایه این گزارش ، نمایندگان شورايعالي سلامت و امنيت غذايي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در این جلسه رضایت خود را از عملکرد کارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با توجه به نتایج پایش و ارزیابی عمللکرد خود اعلام نمودند .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.